vrijdag 30 mei 2014

Véronique De Kock op cover van P-magazine


Véronique De Kock op cover van P-magazine

De vrouw voorstellen die u als devote lezer van dit mannenblad(P-magazine) beter kent dan uw eigen halve trouwboek, dat zou wat bij het haar getrokken zijn. Maar vooraleer Véronique De Kock (37) met de lens op de schouder opnieuw naar de Kate Uptons en Hugh Jackmans van deze planeet trekt, haalden wij haar nog eens voor onze camera voor de mooiste foto's.


Met een kamerbrede glimlach en een kind op de arm staat Véronique De Kock me op te wachten wanneer ik de oprit van haar uit de kluiten gewassen villa oprijd. Ondanks haar zevenendertig lentes, elfendertig shoots en negentien jaar in de showbizz ziet onze opperbabe er nog steeds bijzonder appetijtelijk uit.

Behalve een gezonde dosis zenuwen besluipt me vandaag ook een bevreemdende flard jaloezie, als ik zie hoe lieftallig Véronique De Kock eerdergenoemde koter tegen haar voluptueuze boezem duwt. De lekkerste BV-mama van Vlaanderen? Zonder twijfel! Al moet ik niet meteen hopen op meer. “Geef mij maar een echte vent, want zo’n jong gastje, daar krijg ik het niet meteen warm van.” Wacht maar tot ik later groot ben!

Onlangs werd je door de luisteraars van Q-music uitgeroepen tot de Lekkerste Belgische Mama van de BV’s.
VÉRONIQUE DE KOCK: “Ik vond dat echt tof. Mijn zoon was samen met mij in de auto naar de radio aan het luisteren toen de wedstrijd aangekondigd werd. ‘Maar dat ben jij, mama’, zei hij zelfverzekerd. Toen ik ook effectief verkozen werd als lekkerste BV-mama, was hij zo fier als een gieter. Heel schattig!”

Valerie De Booser wilde naar eigen zeggen niet geassocieerd worden met de wedstrijd, ze vond het ongepast.
Véronique De Kock: “Hoezo? Wat is de negatieve bijklank dan? MILF? Als je een kind op de wereld zet, wil dat toch niet zeggen dat je er als een gedrocht moet bijlopen? Ik denk net dat je ’t als een compliment moet zien: als mensen jou zelfs na een bevalling nog als een lekker stuk zien, dan streelt dat toch je ego? Op mijn leeftijd ga ik blozen van dergelijke complimenten, in plaats van te zitten kniezen.”

Zo’n lekkere mama of MILF zouden de jongere lezers van P nochtans niet afslaan.
Véronique De Kock: “Kennen die jonkies mij dan? (lacht) Ik voel me alleszins nog niet afgeschreven. Dus als jonge mannen mij als een MILF zien, dan voel ik mij vooral gevleid.”

Zo’n gespierde melkmuil van One Direction, mag die aan jouw deur komen bellen?
Véronique De Kock: “Ik denk niet dat er, nu ik kindjes heb, nog iemand aan mijn deur moet komen kloppen. Zelfs niet hypothetisch. Geef mij maar een echte vent, want zo’n jong gastje, daar krijg ik het niet meteen warm van.”

De titel van Lekkerste Mama slaat gelukkig niet uitsluitend op haar kunsten achter het fornuis, maar ook op het dampend potje tussen de lakens.
Véronique De Kock: “Dat wil toch elke vrouw? (lacht) Voor mij mag het tussen de lakens gerust spannend en warmbloedig zijn.”

Langzaam pruttelend, of toch liever een snelkookpan: verschroeiend heet en snel klaar?
Véronique De Kock: “Allebei een beetje, dat hangt af van de situatie. Als ik tijd heb en de sfeer zit goed, doe mij dan maar op het gemakje. Al kan zo’n vluggertje ’s ochtends of ’s avonds ook deugd doen. Als het gevoel goed zit, dan gaan we ervoor!” (lacht)

Staat er nog wat variatie op het menu, of wordt het na een tijdje eten wat de pot schaft?
Véronique De Kock: “Bij ons mag er gerust wat afwisseling zijn in bed, dat houdt de spanning erin. Elke dag steak met frietjes eten, dat word je op den duur ook beu, hè!” (knipoogt)

De shoot en het bijbehorend interview met Véronique De Kock vindt u in P-magazine.

Shoot: Véronique De Kock

“Elk nadeel heb z’n voordeel”, zei Johan Cruijff ooit. Vlaamse Überbabe Véronique De Kock kan erover meespreken. “Hoe ouder ik word, hoe sneller ik zin krijg.”

Exclusief: Een blik achter de schermen bij de covershoot van Véronique De Kock, een YouTube filmpje.

Aan onze trouwe fans geven we al eens graag een extraatje. Daarom bieden we jullie graag een exclusieve kijk achter de schermen van de shoot van de covergirl van deze week: Véronique De Kock. Kijk en geniet mee van deze prachtige beelden:

Sexy Véronique De Kock speelt met haar stevige borsten (video)

Allo kroket! Ons Véronique komt er nog goed voor! Blijkt uit haar meest recente fotoshoot, in P-magazine. Maar het wordt nóg leuker, want tijdens die shoot werden er ook ‘behind the scenes’-videobeelden gemaakt, en die zijn best wel euh… opwindend.
Met haar 37 jaar heeft ex-Miss België Véronique De Kock nog steeds een figuur dat in menig natte droom de hoofdrol speelt. Ideaal dus om even te vereeuwigen in P-magazine, alwaar ze tegelijkertijd vertelde dat haar libido de laatste jaren alleen nog maar gestegen is. “Hoe ouder ik word, hoe sneller ik zin krijg”, klonk het.

Fijn om te horen, zeker als je dan ook nog eens een vlieg op de muur kon zijn bij haar P-shoot. Want daar liep een cameraman rond die de speelse kant van Véronique helemaal naar boven haalde. Zo vind ook zíj het leuk om naakt met haar borsten te spelen, alleen haar tepels in haar handen. En haar aanstekelijke lach, die krijg je er gewoon gratis bij… Enjoy!

Véronique De Kock: "Hoe ouder ik word, hoe sneller ik zin krijg!"

Véronique mag dan wel 37 jaar zijn, aan seksuele drift moet ze zeker niet onderdoen voor je doorsnee puber.

En da's maar gezond ook. In de P-magazine van deze week praat de ex-Miss België onder andere honderduit over het feit dat jonge (en waarschijnlijk ook oudere) gasten haar nog steeds een MILF vinden: "Ik voel me alleszins nog niet afgeschreven. Dus als jonge mannen mij als een MILF zien, dan voel ik mij vooral gevleid."

Verder laat ze ook nog weten hoe haar leeftijd haar seksdrive beïnvloedt. Zo komen we te weten dat ze van 't minste hitsig kan worden: "Een warme zomerdag terwijl ik met een glaasje aan het zwembad lig, kan genoeg zijn om mijn goesting aan te zwengelen. Al heb ik wel gemerkt dat het leeftijdsgebonden is: hoe ouder ik word, hoe eenvoudiger en sneller ik zin krijg."

Wie dus graag ons Véronique in vervoering brengt, moet haar maar eens MILF noemen als ze aan 't zwembad ronddwarrelt... Wie weet wat voor 'n effect dat wel niet zal hebben!

Overigens zijn de bikini en badpak foto's die het artikel ondersteunen een ware streling voor het oog. Ook in de online annalen van 't magazine vonden we nog enkele geweldig sexy foto's terug! 't Is maar dat u volledig mee bent hé..

Véronique De Kock: “Ze blijven maar over mijn borsten bezig!”

Véronique De Kock mag dan wel inmiddels 35 én zwanger zijn, het imago van stoeipoes raakt ze niet kwijt. En haar borsten, die blijven onderwerp van gesprek.

De P-Magazine wordt vijftien en aangezien Véronique op de cover van het allereerste exemplaar stond, vond men het een goed idee om dit opnieuw te doen.
Desondanks het feit dat ze toen de coverbabe was, voelde ze zich op haar eenentwintigste niet bepaald sexy en dat doet ze nu nog steeds niet. Die babe, dat is fake, zo zegt ze. “In sexy shoots speel ik een rolletje, ik hou nu eenmaal van acteren.”

Geacteerd of niet, haar grote borsten spelen al lang een centrale rol. Dat begon toen ze nog het liefje was van Frank Slaets: ze waren op vakantie in Saint-Tropez. Véronique De Kock besloot ginds haar tweeling los te laten maar iemand met een camera had dit toch wel in de gaten zeker! Véronique vond dat niet tof: “Omdat je zoiets niet doet! Hoe grof en brutaal kan je zijn? Iedereen had constant commentaar op mijn borsten. Op restaurant, op straat, overal was het van ‘gij met uw plastieken tetten’. En ze blijven maar bezig over mijn borsten hé! Nog altijd beweren er mensen dat ze vals zijn. Terwijl ik met een mammografie in een tv-programma het tegendeel heb bewezen.”

Of ze nu echt of van plastiek zijn, wij blikken graag nog eens terug op de loezen van Véronique De Kock. Naakter dan dat zal je haar overigens niet zien: “Ik zal nooit naakt poseren. Ik wil niet dat mijn vader me zo in een boekske ziet. Playboy heeft me al veel geld geboden, maar ik ga niet op het aanbod in.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten